lørdag 16. februar 2008

En helge tur til timbuktu!

TIMBUKTU:)

Igjen sitter jeg på denne kamelen:)
Vi fikk sitte på taket:)
Kari, meg og Lena


Solnedgangen:)
" atte"
For noen uker siden var jeg i timbuktu med tre studenter fra Oslo, Kari, Lena og Solveig. Det var en kjempe flott tur med kamelridning (race) Jeg holdt igjen på å falle av denne kamelen, jeg er nok ikke kamelens beste venn:) men men, vi overnattet ute i økenen , drakk atte, ble underholdt av noen tuaregdamer som plutselig dukket opp i mørket, og på vei hjem fikk vi sitte på taket til stor begeistring for enkelte:) ( Rally timbuktu?) hehe
Ellers ble vi bedt ut på en konsert en kveld, der vi igjen konstanterte med at musikken i Mali (Timbuktu) er ganske ensforming. Ut på danse gulvet måtte vi også til solveigs store glede;)
En koselig tur med koselige jenter:)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the TV Digital, I hope you enjoy. The address is http://tv-digital-brasil.blogspot.com. A hug.