tirsdag 4. september 2007

Det er VAAARMT!!!!!!!!!!!!!! varmere en varmt!

WoW!! her er det utrolig varmt og det er jo bare regn tida puh,,,,, Jeg føler jeg skifter klær HELE tiden her nede:) og de sier det kan bli opp til femti grader her!!!! Spennende! I går var jeg med på dame trimmen her nede, utrolig gøy:) vi tok på oss treningsbuksa og satte i gang, og se jenter i bukse her nede er ikke så veldig vanlig,så de synes nok vi var litt rare, her løp det fire jenter bortover en veien og kasta ball til hverandre, løp opp og ned et fjell(utrolig slitsomt!!) og løp tilbake igjen til huset der vi avslutta med pilates på video kanon, artig.

Itillegg så har jeg møtt hushjelpa mi som er ei veldig koselig jente, men kommunikasjonen er så som så men jeg tror hun skjønte mer en jeg forventa, eller det vil vel i grunn vise seg når hun kommer igjen i morra:) Så jeg får nå praktisert litt fransk her nede, og ordlista er med overalt! men de skjønner jo det meste bare du sier noe fransk, de gjør det ikke så vanskelig for deg, sier du "cava" så er det strålende fornøyd:)hehe

Men noe som ikke var så bra er at i går kveld fikk misjonærene beskjed om at en liten gutt hadde dødd , dette er sånt som får en til å få perspektiver på ting, gutten hadde fått feber, og blitt litt dårlig, og så på kvelden døde han. Dette er utrolig trist og ofte dør barn på grunn av mangel på medisin, I Mali så dør mange barne av malaria, mens vis vi hadde fått malaria så hadde vi fått en kur som hadde gjort oss friske. Så det er utrolig trist å høre om slike tilfeller.....

Ingen kommentarer: