søndag 2. september 2007

Endelig framme!!!

I dag har jeg vært i mali i 4 dager og jeg trives kjempe godt!! Det er så utrolig koselige mennesker her!!! og Sigurd: Ettårings huset er perfekt! jeg bor nå i en landsby som heter Douentza og har fått mitt eget hus:) I dag har jeg vært på gudstjeneste og en fjell tur med Neergard familien og øydis, kjempe koselig tur!! I morra er det jente trim for alle jentene her nede og det vil si meg, Øydis , Stina og Katie:) For en herlig gjeng!! på Tirsdag begynner jeg med barnehage og gjett om det blir bra:) Men som sagt alt er bra med meg!! Men jeg tenker på dere alle sammen!!
Bilder kommer senere så følg med!!!

ps: Har nå fått kjøpt meg stoff så nå blir det drakt og kjoler i masse vis! Det er nemlig sånn at jeg så og si bare kan gå i skjørt.... en litt ny opplevelse men men er man i Afrika så er man i Afrika!!

Ingen kommentarer: