lørdag 15. september 2007

Min utrolige slitsomme selger!

Nesten hverdag kommer det ei jente som vill selge peanøtter på døra mi, og hun er ikke sånn som banker forsiktig på døra, Neida! Hun hamrer på døra helt til jeg lukker opp. Og detter er rimelig irriterende når man prøver å sove! Men det er ikke nok med det, hun slenger seg like godt i stolen på hverandaen og det blir hun! Hun spørr om å få vann og når hun får det spørr hun om mat, klær,sko og ikke minst vitaminer og denne jenta tar ikke et høflig nei for et nei.
Så da blir vi sittende da! Kjempe kjekt! Jeg kjenner at jeg kommer til å begynne å like denne jenta........... kremt.. hehe

1 kommentar:

Merete Eriksen og Sigurd S. Vatne sa...

Jeg vet så utrolig godt hvem du mener. Utrolig irriterende jente!! Ente opp med at jeg ble skikkelig streng/sint, og da skjerpa hun seg. Få Katie til å snakke litt fornuft med henne er mitt råd. Ellers så lurer jeg på en annen ting: Hvordan går det med trærne jeg planta før jeg dro? Lever de ennå? Var ganske engasjert med planting før jeg dro...:)